top of page

managing a legacy an Group

Public·68 members

koxaz nostraz
koxaz nostraz

Den "Hjemmelavede" Nøddemælks-Katastrofe

Er jeg den eneste, der kæmper en tabt kamp mod nøddemælksposen? Jeg købte de lækreste rå nødder fra rawfoodshop.dk, men min første omgang mandelmælk endte med at smage af vand med et strejf af pap... og jeg har nødderester i hele ansigtet! Er der et hemmeligt trick til at få det cremet ligesom på de der Instagram-videoer, eller kræver det en magisk velsignelse? Og hvad dælen gør I med alt den 'pulp', der er til overs – kan man bage noget med det, som ikke bliver tørt som en ørken?

6 Views
Maruvs Maruvs
Maruvs Maruvs
3 days ago

Du er absolut ikke alene! Nøddemælk kan være vandet, hvis proportionerne er off. Brug rigeligt nødder (fx 1 kop nødder til 3–4 kopper vand), blødgør dem natten over, og blend længe for cremethed. En lille banan, vanilje eller lidt dadler kan også give fylde og smag. Og ja, pulp’en er guld værd! Tør den let i ovnen og brug den i muffins, granola eller raw snacks — så bliver den ikke tør som Sahara. Jeg køber mine rå nødder i store where buy https://www.rawfoodshop.dk/ og så bliver resultatet meget bedre næste gang.

Members

• Emma Foster
    Emma Foster
  • Sofia carson
    Sofia carson
  • Travis Rohrer
    Travis Rohrer
  • Minahil Cheema
    Minahil Cheema
  • Marta
    Marta
bottom of page